Tuesday, November 6, 2007

Kenangan Lalu Kuala Lumpur

Dikonti KLfm

Kenangan Lalu Kuala Lumpur antara segmen yang saya paling suka mengendalikannya. Segmen ini juga antara yang "top" di KLfm. Selain dapat menghibur pendengar saya pun
tumpang "syok" mendengar lagu-lagunya. Susah nak dengar lagu-lagu lama ni. Tapi dengarlah
KLfm setiap petang dari 5.15 ptg hingga 8.00 mlm. Pasti anda akan jatuh cinta..saya paling suka lagu-lagu Sharifah Aini, Rafeah Buang, Ahmad Jais, Neil Sedaka, Celine Dion, Lynn Anderson dan ramai lagi..dan saya suka mencari lagu yang jarang-jarang diputar. Buat 'homework" sampai larut malam . Tu yang "best" cuma kadang-kadang "request" banyak.. tu yang malleh. Heh..heh.. Dengarkan saya setiap hari Rabu dan Jumaat dalam Kenangan Lalu Kuala Lumpur. Hari Ahad pun muncul juga tetapi jarang -jarang. Jangan heran hari-hari lain pun kadang-kadang ada. Tu pun..ganti kawan.....harap pendengar tidak bosan. Senyum sikitt..