Monday, April 28, 2008

Kenangan Lalu Kuala Lumpur

phewittttt

Suara Dato masih power

Saya enjoy sangat duty time ni. Dapat kongsi kembali lagu-lagu yang pernah menjadi nostalgia bersama pendengar setia. Cuma pengisian program petang agak padat.Macam-macam nak disampaikan...Letih...Lagu Petula Clark "Kiss Me Goodbye' pernah saya dengar zaman sekolah . Begitu juga nyanyian Bee Gees "First Of May". Tak sah KLKL kalau tak ada lagu Dato Ahmad Jais. Lagu Gelisah antara lagu popular nyanyian beliau. Suara Dato Sharifah Aini memang memukau. Saya tak pernah lepas mainkan lagu-lagunya. Lagu Aku, Dia dan Lagu pernah saya nyanyikan di Taman Tasik Perdana. Itulah pertama dan terakhir 'live" dipentas. . Sumbang..........Apapun saya amat seronok bila segmen ini menjadi pilihan ramai. Antara dj-dj yang kendalikan Kenangan Lalu Kuala Lumpur antaranya Zullas3, Azlan Omar, Azizah Sulaiman dan Nik Aidawati . Pada kesempatan berjumpa dengan penyanyi evergreen Dato Ahmad Jais, sempatlah posing . Jom layannnnnn KLKL.........yeah Kak Posh